fredag 19 november 2010

en vecka som fru

yes så är det! vad firar man då..? typ bomullsfröplantering..? bomullsbröllop är ju efter ett år och det tar väl ett tag att växa upp?=)

idag är pajkarna på arenan och badar. jag och amanda fick inte följa med. oliwer var väldigt tydlig på den punkten. sen hade jag nog inte velat följa med ändå, jag och bikini gifter oss inte riktigt än..!

sen blir det en sväng in till stan för att kika in barnkupolen, som öppnar idag. får fin sällskap av självaste svägerskan med bihang=)

nu vaknade amanda igen efter en låång vila=mycket plugg för mig. men nu vankas det lunch istället och kanske en varm dusch!

pössåköss på er

amanda har ett djupt samtal med storebror som bebis. hon undrar hur kan kunde vara mindre än henne när han hade så stora kinder..?=)

2 kommentarer:

  1. Haha. Jag diggar verkligen Amandas frisyr, sötnos! :) Kram

    SvaraRadera
  2. haha ja, det växer åt alla håll och kanter=) kram

    SvaraRadera