tisdag 16 november 2010

bitter..

jag är en bitter människa. nu är jag bitter över att jag inte kan träna än. att jag inte orkar träna, fast jag vill.
MEN all bitterhet försvinner när jag tänker på vad det är för dag idag..DESPERATE HOUSEWIVES!!!! och cougartown, men jag har tröttnat lite på den serien..

bara amanda somnar ordentligt! hon somnade 1830 och nu har hon vaknat lite lätt, så jag hoppas att hon snart somnar om av sig själv utan amning=)

vår (läs min) natt var ingen hit.. somnade runt 2330-0000 amanda vaknade runt 0200-0230 och är jätte pratglad och vill ha mat osv (inte hennes stil!) hon var vaken i nästan två timmar. precis när hon tystnat så får oliwer inbrott av massa monster som ska äta upp honom. otröslig, men somnar om efter en stund. sen vaknar han för natten 0530. det är en sån natt som man inte ska berätta om för de som inte riktigt vet om de ska bilda familj eller inte.
då är det bättre att dra våra "vanliga" tider. i alla fall de tider som vi hade för någon månad sen. när barnen sov vid 20 och vaknade 08, tidigast! jag kan inte förstå hur oliwer orkar vara vaken nästan hela dagen sen. själv ligger jag klubbad innan lunch;-)

nä nu är det DH-pepp som gäller=)

blir inga bilder idag heller tack vara WoW-nörden till make, så jag får väl bara beskriva hur underbart söta våra små troll är! hur bitter jag än är smälter jag när jag ser deras fina ögon och vackra drag! oliwer med sina stora blåa ögon och 2 meter långa ögonfransar och otroliga fantasi. amanda med sina drömska ögon som alltid gnistrar och hennes leende som sprider sig genom hela hennes lilla minikropp. eller mini och mini.. hennes fina veck på ben och armar bara växer! just nu väger hon mer än 1 kg mer än vad oliwer gjorde vid 4 månader. vår goa lilla heffaklump=)

älskar våra barn oändligt! är det något som vi är grymma på så är det ju att skapa perfekt barn. det perfekta receptet<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar