måndag 22 november 2010

helgen i bilder..

ja, nu kommer helgens bilder. blir lite barn och lite party.

 hur söt får man bli???
 födelsedagsbarnet öppnade med tyskt hembränt..
 oliwer demonstrerar hur det såg ut efter den öppningen
 bundisarna kör buzz lightyear (oliwers specialdrink fanns även i såsrävsbaren, fingervarm välling i nappflaska=P)
 lite snus?..
 tommy börjar få konkurrens i baren
 ännu en inkräktare..
 till slut gav han upp=)
 sötisen
 såhär ser jag ut efter lite gröt och äppelpuré
fina oliwer har dammat undervåningen nu ikväll=)

innan så skulle han och jag plocka iordning på hans rum. medan jag plockar för fullt så leker han mest. så jag säger "jag vinner i städningen!!!" vilket alltid fungerar på honom vad det än gäller. men idag la han huvudet på sné och sa med en förståndig röst "jaa mamma idag får du vinna" hahaha

ha en bra kväll, det ska vi ha med lite sen middag och biggest loser!

pussåkyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar