söndag 14 november 2010

rapport från fru lindbäck

ja, för så titulerar jag mig numera! Känns väldigt skumt att heta Lindbäck helt plötsligt.. tur att det inte är helt olikt lindroth=)

så i fredags blev jag alltså fru. vi valde att göra att i hemlighet, bara våra föräldrar som var med. pappa vigde oss, så bättre kunde det inte ha blivit. i vanliga fall brukar väl fäder ha svårt att släppa sina döttrar, min var så benägen att få mig bortgift att han var vigselförrättare=P
nä men det var jätte mysigt och vi kunde inte ha haft det bättre!

på kvällen så hade vi bjudit in lite vänner på middag och överraskade med champange och visade ringarna=)
hade en underbar natt nere i baren och pelletsrummet ett tag när det förvandlades till rökrum.. lagom till att vi började lägga oss så vaknade amanda, så bröllopsnatten spenderades på olika våningar. tommy tog amanda på natten så fick jag ta henne på morgonen!

amanda var sjuk, därför sov hon inte så bra.. två timmar innan vigseln så satt hon och jag på våc för att testa henne för scharlakansfeber, som hon som tur var inte hade!!

så helgen har varit helt underbar! och det är sååå skönt att inte behöva undanhålla massa från alla vänner! det har verkligen inte varit lätt att hålla tyst om allt som hänt under den tiden som vi planerat!

vi hade egentligen tänkt gifta oss sommaren -o8, men så sköts det upp och massa saker kom emellan och nu sista året så har vi bara letat efter ett bra datum, och plats osvosv.. så till slut kom tommy ner en morgon och sa att 10-11-12 gifter vi oss, så då blev det så. självklart gifte vi oss 13:14 också=P




nu ska jag mysa med min make och bara njuta av mitt liv=)

tack alla ni som var med oss i fredags! och mest tack till mina underbara föräldrar och svärföräldrar och framför allt min fantastiska pappa som gjorde vigseln så fin och perfekt!

pussar från en lycklig fru lindbäck=)

6 kommentarer:

  1. weeee:D
    världens bästa gifta par <3
    pössåkram Lina

    SvaraRadera
  2. Va roligt pernilla! stort grattis! :) har du inga fler bilder att visa upp från dagen, man blir ju så nyfiken! :)

    SvaraRadera
  3. tack!! det kanske kommer lite bilder lite senare.. jag har inte hunnit kolla igenom så mycket än själv=)

    SvaraRadera
  4. Gud vad roligt :)
    och grattis igen..
    Hoppas på bilder så vi får se sen :)

    SvaraRadera