lördag 27 november 2010

handy man

ja gud vad jag är glad över att inte bo ensam. jag fäller sjukt mycket hår jämt och framför allt tiden efter förlossningar! detta hamna ju då självklart i duschavloppet. jag mår illa av bara tanken så det får tommy fixa.

idag började jag småstäda inför storstädningen. det börjar lukta äggfis ur diskvasken, tänker att jag ska vara duktig och klura ut det själv, sen kom stanken och med stanken kom tommy och jag försvann=)

det är stopp någonstans i röret, så det blir en tripp in till biltema för att handla något som ska fixa det. sen maxi, ska köpa på oss lite amanda-kläder. såg igår att hon nästan bara har 68 kläder, så idag ska det förnyas med lite 74/80=) och lördagsgodis såklart, oliwer har tjatat sen imorses!
tänk, han går runt och väntar en heeel vecka på att det äntligen ska bli lördag. lördag kommer och han får köpa godis. han får själv plocka och brukar MAX ta 10 godisar varav 3-5 ligger kvar i påsen efter dagens slut..
tänk om det vore så för mig med;-)

hoppas ni har en mysig lördag gott folk!

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar