måndag 29 november 2010

trött på att vara trött

nu vill jag bara bli pigg igen! jag vaknade tidigt en morgon förra veckan och kände jäklar vad pigg jag är nu! vad skönt, äntligen! men det försvann lika fort igen..
ännu mer trött blir jag idag när jag känner hur bihålorna fyller på och kranen är igenkorkad (ja både kökskran och näskran). när ska jag få börja träna på riktigt igen egentligen??! saknar gymmet helt sjukt mycket! vill ju börja lite pass nu också, men det lär la få vänta.. men på lördag SKA jag köra afron. det är prova-på då, den sista. förra missade jag. den var dagen efter bröllopet och då var jag inte direkt 100 plus att världens finaste systerson hade kalas!

och amanda är hes och verkar ha riktigt ont i halsen.. stackarn! ska hon inte få bli frisk snart också? eftersom hon inte tar nappen så får ju jag agera napp när hon är snuttig, som idag när hon var lite småhängig. dock så kommer det ju alltid mjölk då (därav henne extra veck på låren=P) och hon kunde inte svälja så hon var inte alls rolig nu på kvällen. stackarn!
hoppas det går över tills imorgon!
imorgon blir det bvc för henne vägning/mätning/vacc/kolla upp hennes utslag som bara blir mer och mer irriterade..
 innan dess är det metodseminarium för mig och efter bvc har jag handledarmöte. blir en fullbokad dag imorgon..=/

gick det att titta på filmen som jag la upp förresten? det glömde jag att kolla=)

ha en fortsatt trevlig måndag=)

puss

4 kommentarer:

  1. usch va jobbigt med sjuktider, särskillt för dom små. lowa har avverkat sin första förskylning som varade lite mer än tre veckor, usch vill aldrig mer att hon blir sjuk!

    krya på er!

    SvaraRadera
  2. ja verkligen! det är så synd om barnen när de är sjuka! hellre att jag är sjuk lite längre så de kan slippa!

    SvaraRadera
  3. hoppas du och amanda piggar på er lite snart gumman <3 så ni orkar träffa mig snart! imorgon sticker jag till gbg, vi kanske kan försöka ses nästa vecka? tänker på dig! kram

    SvaraRadera
  4. dig orkar vi alltid träffa ändå, bara du inte är rädd för lite baciller;-) du kan väl skicka över ett sms eller nåt nästa vecka så kanske vi kan ses, jag sitter nog på skolan tis-tors iaf..

    ha det toppen i gbg och njuut=)
    kram

    SvaraRadera