torsdag 4 november 2010

stackars lilla barn

usch ja, idag har amanda haft ont för första gången, iaf ont på riktigt. vi började ju som sagt med smakisar förra veckan och idag kom magen på att det inte bara var mjölk längre. det sa stopp. så hon har gallskrikit så mycket att hon till slut inte ens öppnade ögonen. usch. stackar lilla barn. man får så ont själv när man ser så små har så ont.
och självklart när oliwer förstod att amanda hade ont i magen så fick han super ont i magen och skulle överrösta hennes skrik.. inte alls uppmärksamhetspundare!

nu sover de båda iaf. känns skumt att vi fick kväll redan vid 1830. nattningarna brukar vara klara mellan 1930-2000. får iofs se om amanda sover för natten redan, hon har knappt ätit på hela dagen och ingenting knappt nu sen 14..

det blev gym idag igen, såå skönt! vi har även lyckats få undan massa måsten här hemma som bara har legat och väntat på oss. har även gjort allt som jag skulle göra för skolan. trodde jag inte, men det tog inte så lång tid som jag trodde. så jag måste nog lägga om min planering så jag gör mer varje dag!

hoppas ni får en mysig höstkväll=)
puss

2 kommentarer:

  1. usch stackars lilla tjejen! hoppas det blir bättre snart! :)

    SvaraRadera
  2. ja fy det hoppas jag med! man får så ont i hela kroppen när man ser hur de små lider..=/

    SvaraRadera