onsdag 20 april 2011

böse kinder

idag har jag två trötta barn. amanda vaknade idag med en otäck hosta och har varit lite småhängig utan att vara grinig (tack!). oliwer tog sovmorgon idag och vaknade inte förrän runt 07 och var seg och trött. lyckades tvinga i honom lite vatten och lite ägg innan han la sig i soffan och somnade..! ni som känner oliwer vet att sånt aldrig händer i hans liv! amanda var och slog på honom men inte ett enda livstecken. gick upp och la amanda som också var jätte trött. gick ner och satte mig bredvid oliwer, som då vaknade. kollade på gårdagens dh som jag spelade in. han satt helt still. när det var slut frågade han om han fick kolla på toy story. så jag satte på den och då kom tjatmostern i honom fram igen=) dock rör han sig ingenting utan sitter/ligger helt stilla..!
ingen feber iaf=)

idag ska tommy jobba för securitas efter jobbet, men jag hoppas verkligen att han kommer hem med lite handling först. ingen välling kvar knappt. man blir så handikappad utan bil när man bor på landet.

ska ta och klä på barnen sen när amanda vaknat och ta en försenad morgonpromenad. oliwer ville sova lite i vagnen=)

ha en fin dag, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar