lördag 30 april 2011

god morgon=)

idag är en verkligen en god morgon! båda barnen vaknade på rätt sida idag, vilket inte hör till vanligheterna;-)
så medan oliwer underhöll amanda vid frukosten fick jag tid över till att städa hela våningen här nere, fixa undan massa tvätt och göra mig iordning! framför allt hann jag dricka en stor kopp kaffe! i vanliga fall brukar amanda vara som ett bi och skrika och sura hela frukosten igenom, så jag hinner sällan äta varken frukost eller dricka kaffe. men idag så=D

nu ska vi snart ta på oss tofflorna och vandra ut till trädgården! njuta av solen och ledigheten=) senare under dagen blir det nog en sväng in till stan för mathandling..

 den här månaden står det mellan dessa två kort till amandas månadskortssamling. vilken är bäst?? jag gillar stilen på första kortet (hon och tommy satt och pratade om viktiga saker här=P) men det undre kortet gillar jag också, just eftersom hon tittar in i kameran.. svårt val..

sötingen oliwer=) han går och pratar om sin tjej oavbrutet just nu. de brukar pussas och sånt där, men han glömmer alltid bort att han måste krama henne också säger han! han är så söt så jag smälter varje gång han börjar prata om henne=)


trevlig lördag på er!

pussochkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar