tisdag 19 april 2011

tjejdag

idag har vi en riktig tjejdag här hemma. jag, amanda och happy fick sällskap under morgonpromenaden av sandra och lovisa (så bara massa tjejer=) ). oliwer är borta hela dagen. det är så tyst här hemma så det är helt galet. jag har inte plockat något under hela dagen och det är fortfarande städat. nä jag skulle aldrig klara av typ vv eller nåt sånt.. blir för tyst! så tur för mig att det aldrig blir så;-)

och tommy ska jobba på securitas idag efter volvo, så honom ser vi inget av idag. eller resten av veckan heller egentligen.. lite surt att vara fast här i skogen utan bil hela veckan dock. men sen blir det lång helg! så gött med fyra lediga dagar ihop=) helt plötsligt har vi fått riktiga helger i vår familj. vi har ju varit hemma så mycket tillsammans jämt så helgerna har bara varit vanliga dagar för oss.. först när tommy körde helgnätterna bara, då sågs vi hela veckorna. sen efter varslet så var tommy hemma i några månader, sen blev det lite mindre tid ihop i början av securitas-karriären (för att inte tala om den 6 veckor långa väktar utbildningen i boden..!), men sen kom tiden tillbaka och hösten/början på -11 har nog varit den bästa tiden av alla lediga tider=)
jag önskar att jag kunde plugga jämt så man alltid fick vara hemma så mycket med barnen=)

amanda är så rolig här hemma också nu när happy är här. hon tvättar happy genom att slicka på henne och säger vovbo=)
nu stapplar hon omkring i vardagsrummet med händerna för ögonen, lite spänning i vardagen;-)

ha en fin dag people, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar