torsdag 28 april 2011

love is in the air

åhh idag berättade oliwer om sin tjej. jag trodde jag skulle dö, så söt han var! ska skriva ner hela samtalet och spara så han kan få se det när han blir stor=) min lilla plutt! han pratar om henne hela tiden=)

och idag blir lilla mändy 10 månader! galet när man tänker på det..

dagen spenderades till en början i skövde med mammagruppen, trevligt som alltid=) sen hem och njuta av lugnet i solstolen medan amanda vilade och oliwer var på dagis. men det vart varken njutning eller lugn i den här kalla blåsten! solen värmde gott i någon sekund sen kom en vind som säkert varade i 1 minut som var iskall! och om tillochmed jag reagerar på att det var kallt, så vet vi alla att det var istid typ..

nu längtar jag riktigt mycket till helgen! vi har bestämt att vi inte ska göra något, inte vara sociala eller umgås med några andra än oss själva! sitta ute och njuta av sommarvärmen dag som kväll. jag ska även dra igenom alla bebiskläder och slänga ut dem på blocket eller tradera. känns lite sorgligt, men onödigt att bara ha dem liggandes i påsar. ska ta ut några godbitar och spara såklart, men resten ska bort..=S funderar även på att sälja gåstolen och babysittern. de kommer vi inte ha nytta av på väldigt länge ändå, och som tommy sa så kommer vi säkert vilja ha nya grejer till nästa ändå.. men jag suger lite på det än=)

ha en fin kväll, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar