fredag 22 april 2011

underbaraunderbara

sol/skog/familj/ledighet.
Jag älskar dagar som dessa! våra hjärtan slog upp sina blå så sent som klockan 8 imorses, vilket är en perfekt tid att vakna på. så tommy steg upp och gjorde barnens morgonbestyr, sen följde jag efter. frukost tätt följt av en välbehövlig morgonpromenad med pandis. sen hem och sola och bara mysa. amanda sov faktiskt en ganska lång stund i vagnen efter promenaden! sen in till staden för lite matshopping och silikonköp. hem igen och lapa mer sol. en dag fylld med mys med andra ord! tänk om alla dagar kunde vara som dessa=)

nu ikväll har jag slingat håret för att se om det går att få fint. annars lägger jag i färg en annan dag. efter det sorterade jag och tommy oliwers påskägg/present jakt. ska bli så roligt att se honom imorgon när han får sina ledtrådar=)
efter påskjakten blir det en frukost i habo. sen hem och fixa lite inför kvällen. tydligen blir det gäster här hemma. kul att man får reda på sånt innan;-) ska iaf bli jätte trevligt hoppas jag, men såsrävs-barens kvällar brukar alltid sluta i succé=D

oliwer är för övrigt back on track idag. han spydde en sista gång igår efter lunch sen inget mer, tackochlooooov! hoppas det håller i sig nu för hela familjen!

hoppas ni får en lika mysig påsk som vi verkar få!

puss på er


 när jag skulle ta det här kortet bad jag oliwer att inte dra ner suffletten så jag kunde få se mina fina barn. "ja men vi vill kanske inte se dig, har du tänk på det?" haha dryga unge=P
 en mycket uppskattad present från moster josefine=)
amanda vaknade på helt rätt sida och mumsade i sig en banan i förmiddagssolen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar