lördag 9 april 2011

vilken lovely dag=)

jag hade aldrig kunnat ana hur mysig denna lördag skulle bli i morses när jag bitter och sur steg upp från min varma säng..
vi har bara myst hela dagen! jag, oliwer och tommy spelade bandy behöver jag ens skriva vem den var som regerade på gräsmattan?;-) amanda fick inviga sina foppatofflor ala minisar. såååå söta små trash-tofflor så det finns inte=) nu sover barnen och jag inväntar min make som snart ska komma hem efter en snabb roadtripp (nu körde han in på uppfarten bara för det, mindreader??=P) så nu ska vi ha myskväll och kika på harry potter=)





2 kommentarer:

  1. Mysigt foton :) Härlig dag :)

    SvaraRadera
  2. Sv;
    Hon gillar inte dom jätte mkt, men än drar hon inte i dom jätte mkt.. Men mer nu än innan ;) Snart låter hon väl inget sitta på :P

    SvaraRadera