tisdag 4 januari 2011

11-01-04

idag hade jag två saker som jag skulle göra. träna medelpasset kl 11 och handla. än sitter jag hemma.. morgonen började sent hos oss idag, vaknade runt halv tio och åt frukost vid 10. uppfarten var helt igensnöad så det gick inte att komma ut med bilen. så medelpasset missade jag rejält. satte mig med skolarbeten istället. tommy skottade uppfarten, sen skulle jag och oliwer åka in och handla. men vi blev så sega så vi struntade i det..

amanda har varit en riktig bustjej idag. tog som sagt sovmorgon, var vaken ca 2 timmar som vanligt. sov en stund. vaknade runt ett och har kört järnet sen dess. legat på golvet och lektlektlekt. hon börjar få in en riktigt fin ål-teknik nu. inte i närheten av oliwers smidiga ålning, likt en militär. men hon är på god väg. hon ställer sig i krypställning men kommer inte riktigt iväg. hon tar bara fart så och sen lägger hon sig ner och ålar sig fram.

hur fort går det inte nu egentligen? helt galet!

 vår alldeles egna buzz lightyear=)
 underbara morgonhumör=)
 snyggingen
här ser ni hur stackars oliwer ser ut.. vad jag längtar tills hans hår växer ut igen!!!

tidigare idag när tommy skulle gå ut och skotta sa han till oliwer att "nu flyttar jag, hejdå" och stänger dörren. oliwer blir knäckt men säger efter ett tag "mamma, vi kanske kan köpa en ny pappa sen??" haha jaa självklart älskling, vi köper oss så många nya pappor som helst, allt för dig;-)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar