tisdag 11 januari 2011

i ingemansland

där befinner jag mig enligt tommy. jag känner fortfarande what när någon kallar mig för pernilla lindbäck. samtidigt som jag nu också känner hu när jag ser pernilla lindroth. jag har fortfarande inte ändrat körkort, visa-kort och träningskort så jag ser ju pernilla lindroth ett antal gånger varje dag. men rutinerade tommy säger att det är helt normalt att känna så ibörjan.;-)

idag så började oliwer på dagis igen. så in med honom till nio. sen en snabb-fika med marlene innan det var dags att få bort lite bokstäver ur kroppen innan examintaionen. stresstress, hämta oliwer handla lunch (vilket inte längre finns på ica norrmalm!!! så lunchen uteblev..=/) upp med oliwer till farmor och farbror snabbt ner till skolan för att hinna i tid till examinationen.
examintationen orkar jag inte ens skriva om. jag är godkänd efter lite små justeringar, så det känns jätte skönt.. MEN!!!!! frustration är ett bra och passande ord. tack för den.

sen åkte jag och oliwer hem. skulle göra kycklinggryta. den som min mamma brukar göra. som hon har beskrivit in i minsta detalj, men den går inte att få lika god.. kanske undangömmer någon hemlig ingrediens???

nu har jag träningsvärk deluxe! rumpan har skavsår och är spänd som en banan. axlarna är helt sjukt trötta för att inte tala om armarna! men skönt var det iaf=)
imorgon blir det vilodag, tror jag;-)

puss på er

2 kommentarer:

  1. underbart att träffa dig en sväng idag <3 underbart att du avsätter tid för mig en stressig dag som denna!

    och skit i examinationen, vet att du är grym!!

    hoppas vi kan ses allihopa i helgen :)

    SvaraRadera
  2. detsamma!!! det finns alltid tid för en kaffe utanför labb;-) ja det hoppas vi också! men skickade ett sms om en grej, men det lär du väl se innan det här så.. aja=)

    SvaraRadera