onsdag 5 januari 2011

mändy is back

äntligen kan vi andas ut! amanda är som vanligt igen, en solstråle med vilja av stål! såå underbart att hon är normal igen=)

haha sen måste jag bara skriva om oliwers senaste. igår bäddade jag rent i sovrummen medan han satt på toa. han började ropa "jag är färdig" men han fick vänta tills jag var klar. under väntan hör jag innifrån toaletten "hej lille vän, saknar du din mamma nu?" medan han stolt tittar på vad som hamnat i toan. strax därefter hör jag hur han härmar ljudet av när bajset hamnar i toan "plopp, hahahahaha" "plopp, hahahhaha" haha jag dog nästan av skratt inne i sovrummet!
och nu satte jag mig för att titta på desperate housewives. oliwer kommer direkt och säger att han vill titta på något annat. jag säger att han inte får det just nu, för jag vill titta på mina förebilder;-)
"jaha surgubbarna då?" fick jag som svar

haha, trots att han fullkomligt tjatar hål i öronen på oss så är han så underbar med allt han säger!

ha en fin dag, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar