lördag 15 januari 2011

done

känns som jag behöver komma på något nytt ord nu att skriva om.
men nu är jag klar med kompletteringen, så in med det till skolan på måndag för att sedan publicera det=) tänk om jag hade varit klar med klinikerna, då hade jag varit färdig/klar/done/bereit/pret/listo osvosv.

men jag ser verkligen fram emot måndag ändå, tro det eller ej! men nu har inte jag varit ute och praktiserat på ett år, nästan exakt. jag påbörjade ju en praktik i mars (april??) förra året, runt v 25 i graviditeten iaf=) men fick ju avbryta efter en vecka eller två.. tack för den pändis;-)
så nu ska jag få fräscha upp minnet lite. hur var det man tog prover. aseptiken på bott. säkerhet. jag har iaf inte glömt av det teoretiskt=P

nu ska vi strax fara in mot staden. det som jag avfärdade som lite dammkänslighet eller nåt utvecklade sig till en förkyldning, en mesig sådan. men gud vad seg jag känner mig..!

ha en fin lördag, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar