måndag 10 januari 2011

well, shooooot me!

ibland kan även den bästa bägaren rinna över. VILKET DÅRHUS!!!!!! vad har hänt under tiden som jag var i skolan!! bokstavskombinationer i all oändlighet, och det räcker inte ändå!

GUD vad jag läntar tills kvällen och john blund kommer!!!

men men, nog om det.
idag for jag in till skolan för att kolla in hur en ex.opponering går till. känns som min opponering är liiiite överarbetad efter att ha lyssnat på elevernas opponering och lärarens utlåtande om den. men hellre att den är överarbetad än tvärtom! imorgon går jag upp med min uppsats. se hur svart jag är efter den..
efter det åkte jag till gymmet, stod på CT i väntan på lina. jag säger bara white light moment och mikrofonkåt på repeat med ett inslag av en lugnare låt. energin flödar.
tills man slutar..

ha en fin kväll, puss från en bitter mor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar