tisdag 4 januari 2011

hostattack..

oliwer visar inga tendenser till att vara förkyld eller något sånt under dagarna, men på nätterna hostar han sig nästan blå.. börjar nästan bli orolig för att det ska vara samma skit som han hade 08-09 då det inhalerades och puffades och sveptes mediciner ut i det oändliga..

ikväll har vi tittat på skräckfilm. kommer inte ens ihåg vad den hette.. två tjejer som var utomlands. en kommer bort och sen fortsätter den tills den bara tar slut.. kass från start till slut. kan tänka mig att hormonstinna 13-åriga pojkar sitter och dreglar över den dock;-)

nu ska vi strax gå och lägga oss, bara vänta ut oliwers hosta lite. under tiden har jag tvättat mitt ansikte ordentligt. jag är verkligen inte tjejig när det kommer till tjejiga saker. jag har nästan aldrig tvättat ansiktet med något annat än vanlig handtvål tex. men jag fick ett set av josefine i julklapp, så nu måste jag ju börja. jag lär aldrig sluta med det! helt galet vad fräsch man känner sig efter alla krämer, spriter, skrubbar och tvålar. ska börja göra så på morgonen också, så man börjar dagen fräscht=) det är ett set från clinic, rekommenderas varmt!!!

god natt, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar