onsdag 26 januari 2011

dum, dummare

på femma nu. på topp tre, lätt!

blir dåligt med uppdateringar nu, händer inte så mycket kul just nu faktiskt.. eller kul och kul. kör lite mer än heltid på praktiken och dagarna bara flyger förbi! nu är det snart bara två veckor kvar. alla andra praktiker som jag haft har jag haft nedräkning från första dagen typ pga tråkig plats eller uppgifter. men nu skulle jag kunna stanna längre än fyra veckor känns det som=) jobba inom kommunen kanske blir mitt kall trots allt..? till slut ska jag hamna i landstinget. men först ska jag jobba upp min erfarenhet, i kommunen;-)
amanda är frisk nu men har ett stort öppet sår på skinkan efter allt bajsande.. stackarn.. men hon verkar inte lida av det. värre för mig och tommy tror jag..

som sagt, har inget vettigt att skriva..

pusshaaj

2 kommentarer:

  1. Va skönt att du trivs så bra, så de ska vara ju! :)
    Härligt att hon mår bättre nu! Tove blev jätte sårig för en månad sen typ.. Hon ålade sig och skrek när jag försökte torka henne så ont hon hade :( Usch.. och de bara ploppade upp.. Per som bytte blöjan innan mig och han såg ingen men sen bara va de där! Stackars små när de blir så! Tur de finns bra salvor :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. ja verkligen=D
    usch då.. amandas tror jag berodde på att hon hade någon mini-magsjuka som frätte upp skinkan.. men nu är det bra igen! som sagt tur att det finns bra salvor=)

    SvaraRadera