tisdag 11 januari 2011

har ju glömt att berätta!!

för någon vecka sen läste jag en tråd på familjeliv som handlade om ockulta saker, bla att man inte skulle öppna/svara på tre knackningar om man inte såg någon eller hur det var.. det där med om det fanns någon eller ej kommer jag inte ihåg helt.. men tre knackningar iaf.
något jag aldrig hört talas om förut. men det handlade om att det var någon ande som ville komma in vid tre knackningar..
hur som haver. under natten efter jag läst detta så vaknar jag och vad hör jag om inte tre knackningar. knackningarna kom från väggen mellan mig och amandas säng. var väldigt skumt. jag tror ju verkligen inte på att en ande skulle kunna knacka, men lite lustigt att det händer direkt efter att jag läst det.. än så länge har vi inte märkt av någon ande iaf. kanske pga att jag inte sa något eller låtsades om som att det regnade? eller för att jag bara var fantasifull och inbillade mig??

jag vet inte vad jag ska tro på efter döden. jag kan inte acceptera att man bara försvinner. man försvinner ju alltid någonstans. visst, himlen. men hur kul är det att segla på moln i all evighet?? vad gör man? vad kan man göra? eller börjar man ett nytt liv i en ny kropp? eller i en annan värld..? det finns ju bara ett sätt att få veta. eller vet man bara för att man dör? jag kan ju inte minnas att jag var en dräng i småland innan jag var pernilla lindBÄCK, så varför skulle man få svar bara för att man dör..
jag tror jag får sova på saken nu när miss boss sover.

god natt och puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar