fredag 28 januari 2011

fredagsmys

idag eller ikväll rättare sagt har vi haft riktigt fredagsmys. jag och oliwer åkte till tibro och köpte pizza, läsk, godis och en toy story-tidning. att han var nöjd=) sen skulle han hjälpa faster sandra, som jobbar med smågodis, att städa i affären så han la i godisbitar som låg på golvet och in i rätt godislåda.. blää tur att ingen såg honom, vad jag kunde se iaf;-) hann ju iofs bara bli ett par bitar innan jag kom på honom, men ändå. och antagligen fattade han hur äckligt det var eftersom han inte käkade upp dem själv=P

så nu har vi redan haft vår myskväll. barnen sover som små änglar, än så länge. vi ska snart sätta på filmen som vi ska se. "i rymden finns inga känslor".

ännu en dag har gått på praktiken. idag var jag på LSS:en hela dagen. det är sååå mysigt, men krävande! blev dock bara en kortdag då jag fick åka hem redan vid två. vi skulle åka ut på en utflykt hade vi bestämt. men kunde inte komma på några förslag mer än badhuset, men det kändes sådär med löningsfredag.. så det hann bli mörkt innan vi kom fram till något. så imorgon blir det en heldag med utflykter har vi bestämt. oliwer är taggad till max!

och för 7 månader sen låg jag och amanda på bb och myste.. vart tar tiden vägen?! kan man få pausa ett par månader och bara njuuuuuta?
gud vad jag älskar barn. trots att mina egna har krånglat ganska mycket det här året, dock inte senaste veckan.. (tror jag..) så är jag helt galen i barn. i alla åldrar. som sagt "familjen annorlunda" nästa..;-)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar