onsdag 29 december 2010

äntligen kväll!

idag har jag rensat ut vår lilla garderob, rakt fram i hallen på övervåningen. den är runt 5-6 kvm och var så fylld med skit att det täckte hela golvet i hallen plus nästan halva amandas rum!! det är så roligt att gå igenom alla gamla saker man har. har bla hittat masssa roliga skolkort på typ alla 87or, himla söta vi var=P hittade även mitt studentalbum. shit vad förändrad jag är, som tommy sa (med ironi i rösten i hope=P) "där var du söt iaf" tilläggas kan att jag idag sett ut som den sunkigaste morsan under tidigt 90-tal i rufsigt hår, tights och oversize top och osminkad!! hot mama! någon vecka efter de korten var tagna blev oliwer till och tigerkaggen byggdes upp;-)
och sen låg det massa mer gamla grejer med massa minnen=)

sen kom sirenskan hit och visade upp sin fina mage! efter amandas graviditet kan jag verkligen sakna magen och den känslan det innebar=) efter oliwer ville jag aldrig mer vara gravid..det höll ju i 2,5 år iaf=P

sedan in till stan för att handla maten till nyår. får se hur det blir med den, om den fungerar eller ej.

efter handlingen har vi försökt få amanda trött. hon har suttit uppe med oss med sina stora blå och underhållt oss fram till halv tio. sen började hon ge upp och strax därefter låg hon däckad i sängen.

nu är källaren torkad igen. någon som känner en vvs:are som vill komma hit och fixa det?=)

åh nu blev det så mycket text igen. jag tar igen mitt fattiga tal i text istället=)

god natt, puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar