torsdag 30 december 2010

suristan

japp surisen fortsätter sura här hemma. idag har hon varit liiite gladare än de andra dagarna, men annars sur.
jennie med barn kom hit i morses, när amanda vaknade var hon hos jennie nästan hela tiden, hon som aldrig brukar gå med på att vara hos någon annan än mig och tommy..! de stannade till eftermiddagen. oliwer var rätt sur under tiden. jag har så roliga barn!
sen åkte vi in till skövde, handlade lite bubbel och rööötjut till maten imorgon. handlade det sista till maten (OCH fixade ett eget ica-kort, efter många år och väldigt många men. nu slipper jag sno tompas!) sen upp till svärmor som fick hjälpa mig med lite fondue-tips, så nu ska det nog bli gott imorgon=)
där körde oliwer sin första riktiga trots när vi skulle åka. så nu lär det väl fortsätta med honom också..! skönt att jag snart går ut på praktik=P värre för tommy som blir bunden till huset hela dagarna, hela veckorna;-)

nu ska vi spela bingo på våra vunna lotter, hoppas vi blir miljonärer som vanligt=)

 "mamma säger att tjocka tjejer inte kan le, men jag ska allt visa dem"
mina små fiskar

4 kommentarer:

  1. Kollade lite bilder på oliwer som bebis som du lagt ut på familjeliv.. Så jäkla lika dom är!! Du han nämnt de här i bloggen så tänkte kolla efter ;) Visste jag kollat bilder där innan.. Hehe..

    SvaraRadera
  2. ja på kort kan de verkligen bli varandras avbilder, men i verkligheten är de inte lika lika..!

    SvaraRadera
  3. FasterHannaPanna8 januari 2011 kl. 12:31

    åhåå så lik faster hon är ;D

    SvaraRadera
  4. ja med alla gemensamma gener vore det ju konstigt annars=P

    SvaraRadera