torsdag 2 december 2010

en erfarenhet rikare.

vilken natt det blev för oss! jag hade räknat med att lägga mig efter greys, om jag ens skulle klara mig igenom programmet..
jag började lägga amanda vid 1830, som vanligt. hon somnade sov i typ 5 minuter sen vaknade hon. låg med henne upp i vår säng och ammade i en timme. tommy lägger oliwer och tar sen över med amandra, lägger henne igen. hon sover kanske 20 minuter, sen är hon vaken. sover några korta stunder men aldrig mer än 5-10 minuter. vid 02 somnade hon, men började gråta igen vid 0230, dock somnade hon om direkt efter det! jisses! vår allra första vaken natt med något av barnen och det var inte riktigt min grej.

för det är ju inte direkt som med första barnet att man kan gå och lägga sig under dagen. nopp. 07 vaknade oliwer idag och har varit vaken och väldigt pratglad idag! så nu hoppas jag att vår kväll blir lugn med trötta barn, för själv lär jag däcka innan halvåttahosmig är slut!!

trots sömnbristen och allmänt "tycka synd om mig"-syndromet så har jag faktiskt lyckats skriva 8 sidor till resultatet idag! så det känns väldigt skönt! nu ska jag skriva ut allt och börja pussla samman allt och lägga till/ta bort och förhoppsningsvis kan jag börja på metoddiskussionen i helgen!!!
snart klar med schedulen=D

ha en bra kväll, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar