torsdag 16 december 2010

mitt möte med håkan hellström!

men först min dag.
vaknade lite halvstressad 0730 idag. hoppade upp och skulle smyga ner med oliwer så att vi skulle hinna med lite frukost innan amanda vaknade. men oliwer klantade sig och väckte henne.
så upp med barnen. gjorde oss i ordning, hann bara amma på ena sidan.
for iväg mot dagis. sen till gymmet. första gympasset på nästan en månad. gick väl sådär minst sagt. är inte helt ok i kropp och knopp än, så efter yrsel och en träff med backen och en mobil i bitar plockade jag ihop min tillhörigheter och duschade. åkte till apoteket för att plocka ut amandas kräm. hoppade in snabbt på maxi för att köpa lunch, ser att klockan nästan är halv tolv. vid elva hade jag tänk att jag skulle vara på skolan. så snabba ryck och till slut är jag på skolan där marlene möter upp mig! som vanligt gåt tiden så galet fort, så det kändes som om det bara blev ett hej och hejdå..=/
sen handledarmöte, fick avbryta efter en timme. dags för tenta.

och där uppenbarar sig håkan hellström. står precis som håkan, rör sig precis som honom. bär sin väska precis som håkan antagligen skulle hålla sin väska. lockar precis som håkans. de var varandras avbilder förutom att hudfärgen var olika! galet lika! nästan så man skulle tagit en idolbild och hängt i hallen=)

efter tentan blev det handledarmöte igen. nu börjar brösten göra ont på riktigt. har bara ammat ena sidan en gång under dagen, inget under natten. varför operera in massa onödigt silikon, när man kan hoppa några amningar??
sen hämta oliwer som lekt med sin faster hela eftermiddagen. SEN åker vi hem. äntligen

tyvärr var inte amanda allt för sugen på att käka idag. så totalt har jag ammat två gånger på varje sida.. jag brukar amma kanske 4-5ggr på varje sida..
så det lär ju kännas i natt, om hon inte vaknar en sväng nu på kvällen vill säga!

gud vad jag skriver massor. och inga bilder. det är tommys fel. det går så segt på hans dator då och då går det inte att spela..!

hoppas ni har en bra kväll trots skitvädret!

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar