tisdag 21 december 2010

god afton

nu sitter jag i soffan och njuter av mina halvvarma brända mandlar och tittar på ernst jul. är det något som flörtar så är det det huset med mig! jag kan lätt tänka mig att byta där! fast det kanske inte är helt barnvänligt?. sjukt vackert i alla fall!

idag har det inte blivit mycket gjort på uppsatsen. jobbade de två korta timmarna som amanda har sovit idag. så istället har det kokts marmelad, bakats knäckebröd (vilket var galet kul så det ska göras om!!), fyllt på barnmatsfacket i frysen, nu med laxpuré och potatismos. skulle fyllt på grönsakspuréerna också, men tiden blev knapp. har också slagit in nästan alla julklappar nu. bara några i garaget kvar som vi fortfarande inte har kunnat ta in tack vare en nyfiken liten prick=)

ska bli så mysigt på julafton. se oliwers reaktion när han träffar tomten! se hur amanda reagerar när hon ser tomten. känner jag henne rätt lär hon skälla ut honom efter noter utan orsak. för om det är någon den damen har så är det mood-swings har vi fått erfara.. jisses! hoppas hon får ur sig allt nu så hon blir en from tonåring sen. önska kan man väl få göra?=)

nä nu ska jag sätta mig och plugga det sista, så jag förhoppningsvis kan skicka tillbaka en kopia till min handledare så hon hinner läsa igenom det innan jul=)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar