lördag 18 december 2010

mini-jul

idag har vi haft mini-jul här hemma med vretolorna, som vanligt. dock lite tidigare än vanligt, men så kan det bli när vanäs kommit in i bilden=)
mysigt har det varit iaf! fast jag känner redan nu att jag förätit mig på julmat..! och det är inte ens jul än..

nu när jag var uppe och nattade oliwer, såg jag hans rum.. för att citera flickorna från klitteholm "asså shiiiiit" hur kan två små pojkar stöka till så?
jag kunde inte ens ta mig fram till hans fönster och dra ner rullgardinen, att städa fanns inte ens när amanda ligger i rummet bredvid och sover. allt som stått på och i skrivbordet låg på golvet. alla tågbanebitar, allt lego, alla grejer till leksaksaffären, hans möbler stod uppochned. dock var sängen orörd=)

så jag vet vad vi har framför oss imorgon iaf! går rätt fort när man vet vilka grejer som ska ligga i vilken låda=)

nu sitter vi och dividerar om det blir en källarrunda ikväll eller om det blir en tv-kväll.

hur som lär det bli bra=)

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar