söndag 5 december 2010

trevlig advent=)

ja, trevlig advent på er! helt galet att det redan är andra advent. man kan ju trösta sig lite med att det nästan är en vecka mellan fjärde advent och julafton iaf, annars hinns inte allt med=)

idag vaknade amanda med feber och har kräkts heela morgonen, hon spyr mycket i vanliga fall men idag har hon kanske hunnit spy 15-20 gånger riktigt ordentligt på den timman som hon varit vaken. hon har varit sjuk mycket det sista också. hon har feber ungefär varannan dag..

så det blir en lugn hemma söndag för oss. jag ska leka med min nya bästis mr. Artisan tänkte jag. sen kanske det blir en sväng till hem och hobby för mig. har varit så sjukt sugen på att åka dit hela hösten, men har inte hunnit..

 försökte få i amanda lite frukt igår, gick sådär.. mat är inte hennes grej riktigt.. bättre med mammas mat=)
oliwer och hans favorit! han leker med den här buzzen hela tiden, oavsett om han leker med lego, spelar spel, målar, vad som så är mjukis-buzz alltid med=)


såhär gör amanda med ALL mat som kommer nära munnen=) sötnöten

1 kommentar:

  1. Så söta ungar!! ;) SÅn e tove med när de gäller mat men om jag ha på lite äppelmos så går de ner fint! :) Köper sån stor burk, billiga märket.. 7.90:- för 790g :P Tur hon gillar de ;)

    Usch, låter inte bra/kul med febrig tjej varannandag :( Hopaps de blir bättre snart! Och att hon slutar kräkas med..

    Kram

    SvaraRadera