söndag 12 december 2010

god morgon!

idag var det en månad sen som jag svek lindroth. sjukt att det bara är en månad sen.. känns som det var flera år sen, även om jag inte själv har lyckats kalla mig för pernilla lindbäck en endaste gång än.. inte ens fixat nytt körkort.. kanske borde fixa det? och bankkort o allt sånt..=)

natten har varit lugn, iaf från barnens sida. båda har sovit som stockar hela natten. katterna däremot..!
som vanligt händer det alltid massa konstiga grejer när tommy är borta. precis när jag somnat så vaknar jag av att någon bankar väldigt hårt på dörren. vi bor ute i skogen, så det hör inte direkt till vanligheterna att det händer.
pulsen ökade till långt över max. går upp. tindra gör någonting som gör att hon bankar på dörren.
sen började det.. de har bråkat och busat precis heela natten! ut och in i sovrummet, ut och in i oliwers rum, vält saker i det rummet som amanda snart ska få..
sen är ju inte jag så överförtjust i katter, så jag tar helst inte i dem så jag kunde inte slänga ut dem heller..

de håller fortfarande på. och bara på övervåningen där det SKA vara tyst, för amanda sover nu..

happ happ, nu sätter jag på en film till oliwer och startar word och adobe och fortsätter skriva.. kul söndag som vanligt för en stundent..!


förresten, oliwer vaknade vid 0530 och skulle kissa, hade då inte kissat på nästan tolv timmar! han var jätte stolt! efter det var inte han så sugen på att somna om, så det blev ett x antal toa besök och x antal druckna glas med vatten. till slut somnade han och sov så länge att jag och amanda hann smyga upp och få en lugn och tyst start på dagen=)

puss på er och trevlig adbengt!

mina fina killar=)

1 kommentar:

  1. Grattis :) Snart kommer du få använda ditt nya efternamn ska du se ;) Kan vara på tiden att skaffa nya kort ja :P

    Usch sånt e så obehagligt! Dumma katter ;)

    Duktig kille du har! Skönt med flickmys på morgonen :)

    Kram

    SvaraRadera