måndag 27 december 2010

ensammast i världen..

mm så känner nog amanda tror jag nu.
idag åkte jag och oliwer till skövde en sväng, jag älskar när vi åker iväg bara han och jag=) vi var ju ensamma ganska mycket när tommy började på securitas, så då hittade vi alltid på massa saker. sen när amanda föddes så blev det ju mindre av det, av förklarliga skäl såklart! men nu när hon inte sitter klistrad vid mig så kan man passa på igen=) dock hade amanda varit surare än ättika medan vi var borta. så hon sov från och till från kl 10-15:30, sen var hon glad nästan hela eftermiddagen. var med mig medan jag bakade bröd och när vi pysslade med toy story pysslet.

hon somnade vid bröstet runt sju. sov kanske en halvtimme innan hon vaknade av oliwers hostande. tog upp henne och vi satte oss i min säng, hon låg på bröstet (utan att äta!) somnade om direkt! sov ca en timme, sen vaknade hon igen. gick upp, la handen på hennes lilla mage och hon blev alldeles lugn. gick ut, då började hon gny igen. så samma procedur, och hon somnade om.

hon känner sig ensammast i världen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar