söndag 19 december 2010

karaokekväll

haha igår så spenderades kvällen nere i källaren. vi testade ett nytt spel till wii. ett jätte bra karaokespel. jag körde först sen tommy. som efter några strofer säger "fan det funkar ju inte, jag hamnar ju aldrig rätt" haha, konstigt=P den funkade när jag testade iaf=P
blev en himla sen natt och strax efter att vi lagt oss vaknade fröken pandis. låg och pruttade och pratade som vanligt. försökte få henne att ta nappen, vilket hon gjort lite det senaste. dock är det för rolig att leka med, så att sova gick inte. ammade henne och till slut somnade hon. vaknade en stund senare igen och samma procedur..
men den sömnen tog jag igen idag. vaknade 1145!! det har typ aldrig hänt.. men skönt var det iaf=)

och vad gör all snö här? under natten har hela vår bil blivit begraven och hela uppfarten är dränkt i snö..! blir till att ta mina ömmande, träningsvärks, armar och skotta sen. får bli dagens motion=)

trevlig 4:e advent på er!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar